16 Kasım 2013 Cumartesi

Cumartesi & İş Saçmalaması


Bugün Cumartesi,hastalıktan perperişanım ve bu halimle izin kullanmadım.Düğün hazırlıklarında kullanacağım izinler için laf edip problem çıkaracaklarını bildiğim için olabildiğince az izin kullanıyorum.İnşallah düğüne kadar doğru düzgün iş bulurum da şu lanet yerden kurtulurum.Adama mesleğini severek yaptırmıyorlar ki.Oysa ben yaptığım işi seviyorum.Emeğe saygı,elemana saygı sıfır..
Neyse gelelim son zamanlarda neler oldu bende :)
Eskisi kadar internete girmeye fırsat bulamıyorum,evde 4 gün öncesine kadar internetimde yoktu.Telefondan yazıyordum bir ara kaydedeyim derken her şeyi birbirine karıştırdım.Telefonum da bozuldu.Bu aralar masraf üzerine masraf çıkıyor başıma.Telefon arayışına girdim bir mecbur alacağım, e hard diskimdeki bütün verileri yanlışlıkla biçimlendir diyip sildim... Gittim ona para bayıldım bide.Telefon da almışken düzgün bir şey alayım diyorum.Bende note2 var(dı). Şimdi note 3 çıkmış,iphone 5 mi iphone5s mi? Eski iphone kullanıcısıyım aslında ve iphone'dan sonra samsung ' pek alışamamıştım ama çok özellikli bir telefon.Ondan kararsızım yeni telefon konusunda.Fikirlere,önerilere açığım.Kullanan varsa hangi özelliği daha kullanışlı yapıyor onu belirtebilirseniz.Kafamda bir ayarlayayım.
Her neyse..Bugün cumartesi ve ben cumartesi saçmalaması yapıyorum.Eve gidip ayaklarımı uzatıp keyif yapacağım.Bu defa yapacağım ve güzel asıl cumartesi yazımı kısmetse paylaşacağım :)
   Sizi seviyorummm..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*