19 Haziran 2010 Cumartesi

Aşık Oluyorum Eyvah!

Ben sanırım..
Biriyle uzun süredir karşılaşıyorduk.Tanışmıştık o dönemlerde.Tanışmamız da zaten bir olay.Neyse şu romantizim hallerini tanışma faslıyla bozmaya gerek yok sanırım.Hani derler ya böyle midende kelebekler uçuşuyor falan.Onlar aşk belirtisi miydi? Bileniniz var mı?Uzun bir aradan sonra ilk kez birisine karşı böyle hisler barınıyor da içimde.Daha önce ben böyle hissetmemiştim.Hayır saf aşık muamelesi yapmayın lütfen.Ufo gören masum köylü gibiyim çünkü daha çok..Kara kaş kara göz o adam benim! Yelkenleri indirmedim.Karşısında gayet resmiyim.Ama ah bilse içimde ne fırtınalar kopuyor.Şimdilik arkadaşız.Ama ikimizde bu kademeyi yukarı taşıma meyilindeyiz de ikimizden de adım yok.Bizden bu gidişle bir cacık olmaz gibi de.Bilemiyorum..Dua edin olur mu? :)
Öpücükler :*

2 yorum:

  1. saten butun kizlar boyle hep ilk adimi erkekten bekler :( hep souk resmi davranir ne olur sanki icinizden gecenelri soyleseniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna biz halk arasında ağırlık deriz.Lap diye lafını söyleyen kızları hafif olarak adlandırırsınız.Neyse sonuç itibariyle bu adam şuanda hayatımda :) kimin söylediği şu saatten sonra pek de önemli olmasa gerek ;)

      Sil

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*