14 Ekim 2009 Çarşamba

öylesine

Babamla hala görüşmüyoruz.Burada olduğumu bildiği halde arayıp bir kere bir eksiğim gediğim olup olmadığını sormadı.Eksiğim para pul değil onlar hep ikinci plandaydı.Eksiğim ilgi!
Ben de evladıyım onun.Sokakta bulmadı annem beni hoş! İnsan bir arar 'kızım nasılsın? Geldin üniversiteye yerin yurdun iyi mi? Bir sıkıntın var mı?' der.Ama bizimkinde yok böyle bir şey.Annemle olan sorununu neden bana yaşatıyorsun be adam?! Aslında çok üzülmüyorum yokluğuna.Çünkü bu yaşıma kadar ihtiyacım olduğu hiç bir zamanda yanımda olmadı.Hep hayal kırıklıkları yaşattı bana.Güvenmek istedim ama kırıldım hep.Hep güvencimi boşa çıkardı.Yalancı da üstelik.Kendi hatalarını kabul etmeyip başkasına yüklüyor.Kızgınlıktan çok kırgınım babama bana yaşattığı her şey için..
Eğer anneniz sizi seviyorsa ki her anne baba evladını sever -benim babam kimileri gibi istisna- siz daha çok sevin onları.Of pff demeyin onlara,bağırmayınBilin ki ne istiyorlarsa bizler için,sizlerin daha iyi bir şekilde yetişmesi için.Ve inanın kiminin onların varlığına ihtiyacı oluyor ama yanlarında olmuyorlar.Siz kıymetini bilin yanınızdakilerin,elinizdekilerin..
Benim babam yanımda değil ama benden hiç bir zaman desteğini esirgemeyen aslan gibi annem var,anneannem var.Ve gösteremese de beni çok sevdiğini bildiğim dayım..Ve onların varlığına binlerce kez şükürler olsun..
Güzel bir ailenin,yuvanın sizinle olması dileğimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*