25 Ocak 2010 Pazartesi

Bu bir VEDA..

Bu blogu açtığımda her gün yazma hevesiyle açtım.Sonra sonra okuldan sonra dersler bilmem neyler derken yorgun düşen vücudum sosyal her şeyden uzak kaldı.Bazı zamanlar arkadaşlarla hoş beş sohbetler derken sabahladık.Bir de bilgisayarım bozuldu bunların üzerine.Kalkıp yazamadım,yazamıyorum..Çünkü bu aralar yazdıkça sıkılıyorum da.Onu fark ettim.Yazdıkça kendimi tarifi olmayan bunalımlar içinde buluyorum.Yazdıkça hüzünleniyorum.O içimdeki gömdüğüm bunalım beliriveriyor..Bir süre yazmaya ara vereceğim.Ne zaman yazarım.Ne yaparım bilmiyorum.Yazacaklarımı toparlamam her şeyden hepsinden önce kendimi toparlamam gerekiyor...
Kendime bu şarkıyla veda ediyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*