28 Haziran 2010 Pazartesi

Aşk Kuralları Sevmez

Aşk bence kuralsız olmalı.Şart koşul olmamalı..Mesela içinde kelebeklerin uçuşmasına sebep olan adamın yanında özgürce gülmelisin.
İşte aşk o zaman 'aşk' olur bence..


26 Haziran 2010 Cumartesi

Merhaba Ben Ufo Gören Masum Köylü

Uzun zamandır kimse için böyle şeyler hissettiğimi sanmıyorum.Hatta ben eskiden de böylesine bir şey hissetmedim sanırım.Hani içinde insanın bir his olur 'işte bu' dersin ya aynen o şekilde.Nedenini bilmediğim şekilde,bilmediğim bir yolda yürüyorum.Geçen gün kula döndüm.Yol boyu sürekli arayıp durdu.O yetmedi saat kaçlara kadar internet başında konuştuk..
Zeyno'yla sabahlara kadar oturduk tek tek durum değerlendirmesi yaptık.Bu çocukla ilgili bilmediğim şeyler vardı.İpleri bir anda salmak olmazdı.Yavaş yavaş sindire sindire..Ne olacağını bilmiyorum.Sonunda hayır olsun dilerim her şey.Görmek istiyorum ama beni çeken şey olduğu kadar tutan şeyler de var.Ama ne onu da bilmiyorum.Hayır merak ediyorum aşk denilen olay böyle boktan bir şey mi? Böyle değişik şeyler mi hissettiriyor insana? Kendimi gerçekten ufo gören masum köylü gibi hissediyorum.
Haftasonu beni bir yere davet etti.Süprizmiş.Hayır güvenemiyorum da işin tuhaf tarafı o.Ama gitmek de istiyorum.Çünkü onu tanımak istiyorum.Hata mı ediyorum? 

20 Haziran 2010 Pazar

Şeytan Tüylü Yarim

Dün partye davet etmişti arkadaşının ve ben gitmedim.Bütün gece beni aradı durdu.Partynin olduğu yerden geçtik.Tabi ben arabanın içinde sindim de sindim görmesin beni diye.Ah bir görseydiniz jilet gibiydi.Biz de marinaya gittik arkadaşlarla oturduk.Onlar içtiler ettiler falan ben öyle deniz kenarında oturdum.Düşündüm.Ne düşündüm ben de bilmiyorum.Sadece aklıma sürekli o geliyor.Saat 3e geliyordu dedim arayayım bakayım.Nerelerde? Ne yapıyor? diye.Çaldı çaldı telefon ses seda yok.Meşgule bile vermiyor.Baktım bu böyle olmayacak kapa telefonu dedim.Aradı açmadım bendeki de ayrı cinslik sonra arıyorum.Bok var aradım sanki.Neyse bugün akşam üzeri aradı beni.Aramışsın duymadım diye.Neden gelmediğimi falan sordu.Çok da umurundaymış gibi.Buluşmak istedi.Ben de okula döncektim.Gitmeden göreyim dedim.Demez olaydım.Yarım saate zınk dedi bizim caddeye geldi.Değişik bir şey var bu çocukta ama çözemiyorum.Oturduk konuştuk uzun uzun.Kendini çok ifade eden biri değildi.Ve anladığım kadarıyla da geceyi yalnız geçirmemişti.Tabi bu bir önsezi sadece.Sezgilerime,hislerime fazla güvenirim de :) Fazla kalmadım yanında.Deniz kenarında oturduk biraz sonra ben eve geçtim.Akşam için hazırlanacaktım arkadaşımın düğünü için.Hazırlandım çıktım evden.Aklım onda.Ama aramayacağım dedim.Yani ne münasebet ben arayacaktım.?
Neyse bugün de böyle boktan geçti gitti.Yorgunluktan geberiyorum.Aklıma sürekli yüzü geliyor.Beni çeken her neyse ona fena halde çekiyor..
Şeytan tüyüne tükürdüğüm..
Na bu şarkı da günün şarkısı olsun.Hadi öptüm anacım..



19 Haziran 2010 Cumartesi

Aşık Oluyorum Eyvah!

Ben sanırım..
Biriyle uzun süredir karşılaşıyorduk.Tanışmıştık o dönemlerde.Tanışmamız da zaten bir olay.Neyse şu romantizim hallerini tanışma faslıyla bozmaya gerek yok sanırım.Hani derler ya böyle midende kelebekler uçuşuyor falan.Onlar aşk belirtisi miydi? Bileniniz var mı?Uzun bir aradan sonra ilk kez birisine karşı böyle hisler barınıyor da içimde.Daha önce ben böyle hissetmemiştim.Hayır saf aşık muamelesi yapmayın lütfen.Ufo gören masum köylü gibiyim çünkü daha çok..Kara kaş kara göz o adam benim! Yelkenleri indirmedim.Karşısında gayet resmiyim.Ama ah bilse içimde ne fırtınalar kopuyor.Şimdilik arkadaşız.Ama ikimizde bu kademeyi yukarı taşıma meyilindeyiz de ikimizden de adım yok.Bizden bu gidişle bir cacık olmaz gibi de.Bilemiyorum..Dua edin olur mu? :)
Öpücükler :*

16 Haziran 2010 Çarşamba

Dostun Bir Gün Düşmanın Olabiliyormuş..

Senelerdir yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen arkadaşımla bugün yollarımız ayrıldı.Hem de sebebi o kadar boktan bir şey ki.Sanırım herkes bir gün el olabiliyor.Canım kanım dediğin insan sana sırt çevirebiliyor.Hem de ortada ki konuda senin bir suçun günahın yokken..Beni anlamasını beklemeyebilirdim ama bunca yılın hatrına dinlemesini beklerdim.Tamamen benim dışımda gelişen şeylerden benim sorumlu tutulmam benim saflığımdan sebep..
Kimseye haddinden çok güvenilmemesi gerektiğini anlamam için Allah'ın bana gönderdiği kaçıncı işaret ama beni saf yaratmış ben ne yapayım..

1 Haziran 2010 Salı

Değişik Kafalar

Çok değişik bir kafa yaşıyorum bu aralar.Kendi içimde bile çözemediğim bir hal bu.Nereden dilime dolandığını hatırlamadığım değişik bir şarkı kulağımda.Uzanmışım koltuğa...


Ben bu şarkıyı dinleyip melankoli ruhunda takılırken diğer koltukta Özi karadeniz havalarında can buluyor.İşte biz böyle değişik kafalar yaşıyoruz bugün.
Kendimize not.Mutluluk damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur..