26 Haziran 2010 Cumartesi

Merhaba Ben Ufo Gören Masum Köylü

Uzun zamandır kimse için böyle şeyler hissettiğimi sanmıyorum.Hatta ben eskiden de böylesine bir şey hissetmedim sanırım.Hani içinde insanın bir his olur 'işte bu' dersin ya aynen o şekilde.Nedenini bilmediğim şekilde,bilmediğim bir yolda yürüyorum.Geçen gün kula döndüm.Yol boyu sürekli arayıp durdu.O yetmedi saat kaçlara kadar internet başında konuştuk..
Zeyno'yla sabahlara kadar oturduk tek tek durum değerlendirmesi yaptık.Bu çocukla ilgili bilmediğim şeyler vardı.İpleri bir anda salmak olmazdı.Yavaş yavaş sindire sindire..Ne olacağını bilmiyorum.Sonunda hayır olsun dilerim her şey.Görmek istiyorum ama beni çeken şey olduğu kadar tutan şeyler de var.Ama ne onu da bilmiyorum.Hayır merak ediyorum aşk denilen olay böyle boktan bir şey mi? Böyle değişik şeyler mi hissettiriyor insana? Kendimi gerçekten ufo gören masum köylü gibi hissediyorum.
Haftasonu beni bir yere davet etti.Süprizmiş.Hayır güvenemiyorum da işin tuhaf tarafı o.Ama gitmek de istiyorum.Çünkü onu tanımak istiyorum.Hata mı ediyorum? 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*