20 Haziran 2010 Pazar

Şeytan Tüylü Yarim

Dün partye davet etmişti arkadaşının ve ben gitmedim.Bütün gece beni aradı durdu.Partynin olduğu yerden geçtik.Tabi ben arabanın içinde sindim de sindim görmesin beni diye.Ah bir görseydiniz jilet gibiydi.Biz de marinaya gittik arkadaşlarla oturduk.Onlar içtiler ettiler falan ben öyle deniz kenarında oturdum.Düşündüm.Ne düşündüm ben de bilmiyorum.Sadece aklıma sürekli o geliyor.Saat 3e geliyordu dedim arayayım bakayım.Nerelerde? Ne yapıyor? diye.Çaldı çaldı telefon ses seda yok.Meşgule bile vermiyor.Baktım bu böyle olmayacak kapa telefonu dedim.Aradı açmadım bendeki de ayrı cinslik sonra arıyorum.Bok var aradım sanki.Neyse bugün akşam üzeri aradı beni.Aramışsın duymadım diye.Neden gelmediğimi falan sordu.Çok da umurundaymış gibi.Buluşmak istedi.Ben de okula döncektim.Gitmeden göreyim dedim.Demez olaydım.Yarım saate zınk dedi bizim caddeye geldi.Değişik bir şey var bu çocukta ama çözemiyorum.Oturduk konuştuk uzun uzun.Kendini çok ifade eden biri değildi.Ve anladığım kadarıyla da geceyi yalnız geçirmemişti.Tabi bu bir önsezi sadece.Sezgilerime,hislerime fazla güvenirim de :) Fazla kalmadım yanında.Deniz kenarında oturduk biraz sonra ben eve geçtim.Akşam için hazırlanacaktım arkadaşımın düğünü için.Hazırlandım çıktım evden.Aklım onda.Ama aramayacağım dedim.Yani ne münasebet ben arayacaktım.?
Neyse bugün de böyle boktan geçti gitti.Yorgunluktan geberiyorum.Aklıma sürekli yüzü geliyor.Beni çeken her neyse ona fena halde çekiyor..
Şeytan tüyüne tükürdüğüm..
Na bu şarkı da günün şarkısı olsun.Hadi öptüm anacım..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*