1 Haziran 2010 Salı

Değişik Kafalar

Çok değişik bir kafa yaşıyorum bu aralar.Kendi içimde bile çözemediğim bir hal bu.Nereden dilime dolandığını hatırlamadığım değişik bir şarkı kulağımda.Uzanmışım koltuğa...


Ben bu şarkıyı dinleyip melankoli ruhunda takılırken diğer koltukta Özi karadeniz havalarında can buluyor.İşte biz böyle değişik kafalar yaşıyoruz bugün.
Kendimize not.Mutluluk damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*