22 Ekim 2009 Perşembe

Bilmiyorum

Ne demişler gelirsen Ekim'e gelmezsen ... :) Hayır hayır tabiki edepsizleşmeyeceğim.Lütfen :)
Uzun zamandır yazma hevesim yok.Fazla pc başına geçemiyorum.Toplu halde yazmaya da üşeniyorum.İnşallah bir gün yazdıklarımın hepsini buraya yazmak için bir güç,bir heves gelir.Üşengeçlik kötü çok kötü  :) Bugün de yazma hevesim aslında yok.Yeni post oluşturdum ama ne yazmak istediğimi de bilmiyorum.En iyisi yazmayayım ben.Boşuna görüntü kirliliği yapmayayım.Hepinizi öpüyorum..Hatta şuanda ruh halimi anlatan en güzel karikatürü de paylaşayım tam olsun..

Dilerim hayatınızdaki tüm soruların cevaplarını,tüm sorunların çözümlerini bilirsiniz.
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*