12 Kasım 2009 Perşembe

Millet Deliye Ben Akıllıya..

Hayatımda neden ben her zaman mıknatıs gibi anten anten tipleri çekiyorum bilmiyorum.Okulda bir çocuk var.Hayır öyle kendimi çok beğenen,özenli düzenli bir insanda değilim.Gayet okula eşofmanlarla,saçımı tepeden topuz,gözüme bir rimel sürüp giden bir tipim.Bu ilgi alaka neye? Kendimi özel hissetmiyorum.Çünkü gerçekten o tipleri görseniz arkanıza bakmadan kaçarsınız.Allah herkese çirkin şansı versin diyorum.Ben de o yok Allah size versin inşallah :) Ki şöyle de bir şey var.İnsan önce birine bakarken kendine bakmalı.Ben hiç bir zaman olmayacak şeyler peşinde koşmadım.Ne istediysem yaptım.
Bazen sıkıldım vazgeçtim onlar farklı bir durum tabi.Ama bu zamana kadar istediğim her şey olmuştur.Bunlarda yok anam insan önce bir bakar kendine 'bu kız bana bakar mı?' 'Yılışsam ne tepki verir?' Kardeşim Allah o beyinleri kullanın diye vermiş size yani.Kullanamayınca fazlalık yapıyor bunlarda anlaşılan.Böyle Curt Cobein tipli bir çocuk.Uzun saçlı erkeklerden oldum olası tiksinmişimdir.Aslında Curt Cobein'i severim ama çocuk ondan da soğuttu.Bilmiyorum neden ama hele bide o saçları uzatıp yağlı yağlı kafayla dolaşanlar yok mu amaaaan benden binlerce km uzağa gitsinler..Neyse gel gelelim bu sarı oğlan bize takmış kafayı.Dibimden ayrılmamalar.Yok efendim işte bana aklınca kızmalar.Sanane be olum! Anam mısın babam mısın kocam mısın! Ben ne ilgilendiririm seni.Öküz! Ben buna arkadaşça yaklaştıkça bu onu suistimal etti.Sen misin öyle yapan.Ben böyle okuldakilerle pek herşeyimi paylaşmadığımdan hayatımda ne var ne yok bilmiyorlar doğal olarak.Dedim sevgilim var bak canım benim.Dallama ayrıldığımı duymuş nereden duyduysa.Boşuna demiyorlar yerin kulağı var diye.Neyse bu inanmayan hallerle bana hala sarmaya devam etti.Baktım olmayacak kiralık sevgili bulayım dedim.Bizim çocuklardan biri sağolsun bu rolü üstlendi :) Tuttuk arkadaşlarla toplanacağımız cafenin yolunu.Herkes bizi kol kola görünce şok! İçlerinde bilenler de vardı tabi bu oyunu.Ama bilmeyenlere anlatmak çok zor oldu.Çünkü o arkadaşımla o kadar samimiydik ki inanmaları güç oldu.O günden sonra bir daha benimle muhattap olmadı pek.Mecbur kalmadıkça konuşmadı falan.Sonra da zaten okulu bıraktı.Aramaya başlamıştı bende numaramı değiştirdim.Böylelikle kökten kurtulmuş oldum..
Sonra duydum ki benim için diyormuş.Ben onun peşinde koşuyormuşum da sevgili olalım diye sürekli ağlıyormuşum da :) Buna kim inanır? Deli saçması...
İnanın şu okula geldiğim günden beri akıllıya hasret kaldım.Tamam bende de hafif delilik olabilir ama bu kadarı da pes dedirten cinsten.Ben burda daha çoook seneler geçireceğim.Alışmalı mıyım yoksa her defasında yaşadığım,karşılaştığım olay karşısında şok geçirmeli miyim? Bilemedim.
Allah herkesin karşısına aklı başında,hanımhanımcık/beyfendi insanlar çıkarır inşallah.Böyle dallamalarla,delilerle uğraşmayın :)
Bu şarkı da benden tüm delilere gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*