13 Ekim 2009 Salı

Üniversite halleri Vol.2

Üniversite evlenme programlarını geçti...
Kızlar kendini gösterme,beğendirme derdinde,erkekler desen böyle garip bir erkeklik taslama hallerinde.Ne ilginç insanlarla bir aradayım Allah'ım.Salonun en arkasına geçip kendi halimde dersimi dinliyorum,notumu alıyorum.Çıkıp evime gidiyorum sonra.Beni pek sarmadı bu çocuk halleri.Lisedeyken bile ben bunlar gibi davranmıyordum.Garip !
Herkesin olgunlaşma süreci farklı derlerdi de inanmazdım.Gerçekten öyleymiş.
Dakka 1 gol 1 dedik bizde..Bizim sınıfta böyle arkası olmayan çekiciler var ya hani kafa buyuk gövde küçük heh tam da onun gibi bir çocuk.Böyle kısa boylu koca kafalı kıçı yere yakın o çocuk kafayı takmış bana.Derste sürekli bakmalar etmeler.Hiç haz etmem. Neyse..
Kayıt günü tanıştığım bir kız vardı.Onunla biraz yakınım sadece.İlerleyen günlerde onun kaldığı yurttan kızlarla falan tanıştık.Öyle ders aralarında kantinde hep beraber oturuyoruz.Bu çocuk da bizim Sevo'nun arkadaşlarının arkadaşıymış.Gel zaman git zaman
ortam güzel bir hal almaya başlamışken bu çocuğun aşkı yırtık dondan çıkar gibi çıktı orta yere.Hayır tipim de değil tipimi geçtim destur bir dur.Okul yeni,arkadaşlıklar yeni.Nereye tanıdın da hemen aşık oldun.Arkadaşlıklar ilerliyor,bu ortam bozulsun da istemiyorum.Şimdi terslesem olmayacak,yumuşak ses tonuyla söylesem belki altında ima arayıp devam edecek..İnceden inceden belli ediyorum istemediğimi ki umut bağlamasın..Hani olur ya 'dene işte' 'şans ver belki tanıdıkça seveceksin' diyen tipler heh bizim ortamda da onlardan bolca mevcut.Ay hoşlanmıyorum yani çocuktan..Kaldı ki ben tanıdıkça sevme olayına sıcak bakan birisi de değilim.Tanıdıkça sevmek de neymiş! Aşk elbise gibidir.Gördüğün anda vurulursun ya işte tam da benim için 'aşk' öyle !
İstemiyorum dedikçe böyle romantik hallere girmeler,yok işte hep beraber bir şeyler yapmalar sürekli.Ben artık ortaya atacak bahane bulamamaya başladım.Kızlarda da Murti'nin arkadaşlarında da hep aynı soru ' ee Sel neye karar verdin?' Hayır bunlar hem çocuk hem anlamaları kıt anladım yani artık.İstemiyorum zorlamayın,çocuğun aklına daha da sokmayın dedikçe ortak yön bulmaya çalışmalar,işte tesadüflerle böyle jestlere sebep olmalar falan..Dedim yok kızım kurtulamayacaksın.Bari dene.Görüş olmayacağını görünce kendi anlayacaktır zaten.Bir buluştuk,2 buluştuk pes etmeye niyeti yok.Tabi ben buluşmalara mümkün olduğunca yalnız gitmiyorum.Başıma bu belayı saranlardan biri mutlaka oluyor yanımda..Sonra bizim arkadaş ortamımız genişledikçe genişledi.Bu genişleme yer yer kötü sonuçlar doğurdu yer yer güzel başlangıçlara vesile oldu.Neyse tabi bu durumda bizim bu saçma salak halleri de herkes öğrenmiş oldu.Kendimle aynı yaşta biriyle görüşüyorum ilk defa! Aynı yaştayız ama çocukla aynı boyda bile değiliz.Böyle içince kendini kaybeden bir velet gözümde.Benden ona sevgili değil abla olur anca :) Bir de beni koruma içgüdüsüyle her şeye atılmaları yok mu aman Allah'ım.Ezecekler sinek gibi haberi yok.Ki ben kendimi koruyabilecek iradedeyim.Kimsenin korumalık yapmasına ihtiyacım yok.Kendi kendine bana bir şeyleri kanıtlamaya çalışıyor işte.Değişik!
Zaman geçtikçe bu çocuktan ben daha da tiksinmeye başladım.Ama çocuk daha da bağlandı...
Bir akşam oturuyoruz sahilde.Elimi tutmaya çalıştı.Ne münasebet gerizekalı! Orada işte benim şartel attı.Saydım da saydım.E sabır taşı bile bir yerden sonra çatlıyor değil mi? :)
Hikayenin sonunda;
Murti: bir daha yüzüme bakmadı aklınca ama inceden takiplere devam etti.
Sevo: arada kaldı.
Arkadaşlar topluluğu 2'ye ayrıldı;
Topluluk 1: Murti'ye hak verenler..
Topluluk 2: Beni anlayanlar..
Ve esas kız Sel: Kafası rahatlamış bir şekilde yanındakilerle mutlu mesut devam etti..

Not: Aşk basit bir şey değildir.Bir kere çarpmadı mı o kalp delice bir insana bir daha çarpmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*