24 Eylül 2009 Perşembe

yaşanacak güzel günler için

Ulaşamıyorum..Yollarıma çıkmıyor,telefonları kapalı..O kadar korkak bir adamlaymışım ki senelerdir.Karşıma çıkacak cesareti yok.Ben ondan daha delikanlıymışım :)
Dün akşam kuzenime gece 2 gibi beni almasını söyledim.Geldi sağolsun beni kırmadı.Motorun arkasına atladığımız gibi ihanetçi pezevengin kapısındaydık.
Çok seri ve sessiz hareket etmeliydik.Kuzenim ne olduğunu anlayamıyordu farkındaydım ama ona açıklama yapacak vaktim yoktu.Yavaş hareketlerle önce arabanın dört yanını çizdim.İnanılmaz bir zevkti.Bana yaşattıklarının yanında az bile kalırdı.Hızımı alamayıp lastikleri kesmeye koyuldum..Veeee görev başarıyla tamamlandı !
Dün öyle huzurlu uyudum,bugüne öyle huzurlu başladım ki..Günlerdir içimde biriktirdiklerim bir nebzede olsa hafifledi.Bu kadar çabuk atlatamazdım aslında ama gördüklerim,duyduklarım,destek olanlarla aşılamayacak hiç bir şeyin,iyileşmeyecek hiç bir yaranın olmadığını anladım..
Şimdi önümüzdeki güzel günlere bakma zamanı..

                            


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*