8 Eylül 2009 Salı

Merhaba Blog Alemi

Yazmak istiyorum,yazmak istiyorum dedim ve sonunda açtım kendime bir blog.Hayır gerçekten kimse için yazmıyorum.Kimseye bir şey kanıtlamak ya da kimseyi yargılamak da değil amacım.Sadece yazınca mutlu oluyorum.Yazdığımda rahatladığımı düşünüyorum.Ve o yüzden kendim için yazıyorum.Ama iki cümle ama satırlar dolusu yazılarla.Bu blog da benimle ilgili küçük detayları,günlük hayatımdan bir kaç anıyı,bazen gözyaşlarımı bazen gülüşlerimi bulabilirsiniz.

Herkes farklı hayatlar yaşar ama bazen farklı hayatlardan bize de bir pay çıkar.Belki yazdıklarımı okuyan bana güzel fikirler verecek,belki de kendisi benden esinlenecek...
Ve şimdi ben kendim olduğum yerdeyim..

Sevgiyle kalın..

                                                                     ÖPTÜM :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*