1 Ocak 2010 Cuma

O kül gibi deniz o sesiz kız kayıp bir sandala binip gitti

Uzun zamandır yazmaya fırsat bulamadım.Okula adapte olmak biraz zor oldu..Kısmet 2010 un ilk gününeymiş..
Dün 2010 a girdik.İlk kez dışarıya çıkalım dedik o da sağolsun benim azgın teke hastalığına yakalanmış olan eski sevgilimle burnumuzdan geldi.Tazı gibi mübarek.Kokumu mu alıyor.Neredeysem şıp diye damlayıveriyor olay yerine.Düşmedi gitti yakamdan..
Gece gayet güzel başlamıştı.Şarkılar,türküler,danslar..Oh vur patlasın çal oynasın.Telefonum çaldı dışarı çıktım gürültüden kendi sesimi duyamıyordum.Çıkmaz olaydım.Konuşuyorum tam kafamı bir kaldırdım karşımda bana bakıp duruyor.Ben hemen içeri geçtim eşyalarımı topladım.Eve gitmek için hazırlandım.Mekanın diğer kapısını kullanayım
dedim karşılaşmamak için.Tam adım attım ki tuttu kolumdan çekeleştirerek arabay götürüyor.Bir hamlede kurtuldum elinden.İşin kötüsü topuklularla akrobatik hareketler yapan bir bünyem yok.Koşsam çare değil yani.Neyse baktım kaçışım yok konuşmayı kabul ettim.Bindim arabaya.Öyle de hızlı kullanıyor pezevenk! Dedim aha ölümüm bununla olacak.Beraber ölmek isteyeceğim son insan statüsünde bile değil..
Herif aldatmış,aradan ne kadar zaman geçmiş karşıma geçip hesap sormaz mı birde?! Ne işim varmış alkollü yerde.Sanane lan ! Anlattı,anlattı..O anlattıkça ben sinirimden tırnaklarımı avuç içlerime batırdım elimi sıkarken.Aldatmasının sebebi onlar beni üniversiteye gitmeden isteyecekmiş,nişan olsunmuş ben istememişim,sevmediğimi düşünmüş sonrasında.Üstüne üstlük ben onunla birlikte olmamışım.Üniversiteye gittiğimde ya onu bırakırsaymışım.Ulan öküz! Ulan puşt! Kaç sene beraberdik ne zaman bir erkeğe baktım,ne zaman bir yanlışım oldu? Kendini haklı çıkarmak için karşısındakini karalayan erkek modeli..Ben konuşmadım.Aklı uçkurunda olan adam laftan anlamaz,aklı uçkurunda olan adam sevgiyi bilmez ve aklı uçkurunda olan adam saygıyı da bilmez..Derin bir sessizliğin ardından ağzından çıkan cümleler aynen şöyle :
' Evlen benimle! Evlenelim herşeyi sil baştan yaşayalım.Mutlu olman için herşeyi yapmaya razıyım! ' 
Şimdi bir önemi olabilir miydi tüm bu cümlelerin? Aşk kutsaldır.Evlilik de kutsaldır...Böyle kirletmemeli kimse.Tabi ki kabul etmedim.Ben duymazlıktan geldim söylediklerini.Zaten ağlamaktan bir hal olduğumdan eve götürmesini söyledim.Beni eve bıraktı.Arabadan inerken hala teklifini düşünmemi söylüyordu bana.Geceyi de bizim kapıda geçirdi aptal!
Bütün gece her şey yeniden beynimde canlanıverdi.Bunu bana yapmaya hakkı yoktu..Uykum yerini yine derin düşüncelere bırakmıştı işte..
Hiç bir şeyin geri dönüşü yoktu.Yaptıklarının affı da yoktu..Ama o onca şeye rağmen bana saçma sapan açıklamalar ve saçma sapan tekliflerle gelmişti.
Bugün de aradı kaç kere açmadım.Gerek yoktu konuşacak bir şey yoktu.Israrla hala arıyor mesajlarda cabası..
Uzun bir zamandan sonra onu karşımda gördüğümde ne hissettiğimden emin değilim.Ama kulaklarımda bu şarkı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*