16 Ocak 2010 Cumartesi

bir yüzsüzlük hikayesi

**Yazmak istediğimden değil öyle sıkıldığımdan yazdığım bir postla merhabalar..
Israrla beni aramaları bitmeyen eski sevgilim ED.'yle başım belada..
Diyorlardı hızlıdır,ibnedir,pezevengin önde gidenidir diye ama bu kadar kalitesiz bir insan olduğunu düşünmemiştim.Herifin sevgilisi var.Hala beni arayıp gel de geleyim demeler falan.Geçen akşam arayıp bana dinlettiği şarkıda bir değişik.Ben gideli çok oldu..
 yüreğime basa basa içimden yar gidiyor ! diyor bana :)
Bana yaşattıklarını unutturacakmış.Palavra! Eğer adam gibi yaşasaydı unutturmaya çalışacağı kötü hiç bir şey kalmazdı.Kısmet mi diyelim yoksa ne diyelim bilemiyorum.
Bende de ona armağan olsun diyelim ve dinleyelim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*