9 Temmuz 2011 Cumartesi

Adımlar atılıyor..

 
Nişanlandık Biiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)
 
Artık eskide kalmış öyle gel iste,sonra gel gün kararlar,sonra gel yüzük tak..aradan zaman geçsin bir yer tut çalgılı çömlekli nişan yap..En azından bana göre,bize göre değil.Bizde dedik isteme,söz,nişan bir arada olsun..Çok da güzel oldu.Oynadık da :) Pastalar,kuru pastalar,..
Hele o çikolatalarım mmm enfesti.Sadece ben yiyeceğim o çikolataları diye öyle değişik güzel çikolatalar almış ama maalesef.Bizim için ayrı aldığı kalpli çikolatalardan biri babaanneye kurban gitti,diğeri de son anda kurtuldu..
Şuanda Zeynep'le oturduk kasenin içindeki geri kalan çikolataları yiyoruz.Hafiften mide bulantısı yapmadı değil :)
Bizim nişanımız aslında biraz aceleye gelmiş oldu askerlik faktöründen dolayı.Sanki pek bir şey anlamadım ama yine de kötü diyemem ki.Bu bizim ilk adımımızdı..
İyisiyle kötüsüyle bu günü de atlattık..Allah gerisini hayırlı etsin,güzel eylesin..
 
Amin demeyen kalmasın canısııılar liiitfeen :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*