28 Ağustos 2012 Salı

siz de ayıklama yapmalısınız :)

Kimsenin,kimsenin iyiligini dusunmedigi su devirde saniyorum ki bencillik daha cok bas gosterir oldu iliskilerde.Gerek arkadaşlıklarda gerekse kız-erkek ilişkilerinde.Empati yapmak yerine insanlar artik sadece kendilerini dusunup siyriliyor her isin icinden.Artık sadece egolarını tatmin etme çabasında,bir menfaat peşinde koşup gidiyorlar.Ve bazı insanlar o kadar boş geliyor ki artık.Kendilerini yola çıkıp satsalar belki bu kadar tiksinmem.En azından ne bok yedikleri,amaçları ortada olur.Ama bunların ne amacı belli ne ne yaptığı..Sadece kendi egolarını tatmin  etme derdine düşmüşler..
İşte ben böyle insanlardan tiksiniyorum.Kendilerini iyi hissetmek uğruna belki de bir çok insanı harcıyorlar..Yazık! Anlamadığım şu..Hırs mı? Rekabet mi? Yoksa sadece basitlik mi? Onları bu kadar düşüren şey ne hala çözemedim. Bence bir insan once karsisindakini dusunmeli. Karsisindaki yara almadigi surece kendi vicdani da rahat etmez mi insanin? Sadece ben mi boyle dusunuyorum yoksa bilemiyorum.
Ben mesela ne kadar sorun yasarsam yasayayim insanlara yine de kaniyorum. Sanirim haddinden fazla deger veriyorum herkese,fazla onemsiyorum. Aslinda baktiginda hic kaile alinmayacak insanlar ama bendeki de boyle bir huy iste. Her defasinda daha dikkatli olacagim diyip yine insanlara fazla tolerans gosteriyorum. İyi niyetin suistimal edilmesi konusu tam da burada devreye giriyor. İnsanlarin bu denli menfaat gozetmeleri bu aralar fazla kanima dokunuyor. Su zamana kadar kimseyi kirmamaya calisan ben baktim ki hep kirilan taraf olmusum. Sonradan patlak veren sıkıntı kadar kotu birsey de yok. Belki o an anlayip tepki gostersen her sey bu kadar soz olmayacak. Ama o an anlayamiyor insan iste...
Yakın zamanda yasadigim bir takim sıkıntı gec olsa da biraz daha gozumu acmama sebep oldu.Fazla bir süredir tanımadığım birisiydi.Hani gördüğünde bir insanı kendine yakın bulursun ya bizimki de o misal oldu.Ama ne demişler çok muhabbet tez ayrılık getirir.Şuanda tam da yaşadığımız bu.Kendini çok fazla üstün gören insanlardan zarar geldiği konusunda bir kaç deneyim yaşamıştım ama sanırım fazla ders almadığım bir deneyim olmuş.Her neyse..Çevresindekilerle biraz problemleri vardı.Yardım etmeyi seven yapım var kahretsin ki ! Sürekli beraberiz tabi dedikodular da fır dönüyor.Ben dedikodu yaptığımı düşünmüyordum çünkü anlattığı kişilerden hoşlanmadığımı onlar dahil herkes biliyordu.Benim için önemli olmayan bir çok şey öğrendim sayesinde.Aradan 1 ay kadar bir süre geçti geçmedi güzel bir U dönüşü yaptı arkadaş :) Sadece kırıldım.Sonradan düşündüm aslında kırılmak da anlamsız.Ne kadar önemi vardı hayatımda? Kendi egosunu tatmin etmeye calısan bencilin tekiydi.Tek eşliliği savunan biri olaraktan özellikle bir kızın herkese mavi boncuk dağıtmasını ne yazık ki mantıklı bulmuyorum.Tabi herkesin tercih meselesi farklı.Yaptığı tek şey kendi egosunu tatmin etmek.Sanırım onun yaptıkları bencillikten öteye çıkıyor.Bir kız kendini nasıl bu kadar ucuzlaştırabilir anlamıyorum.Sen iffetini korumazsan kimse seni korumaz.Hiç baktınız mı siz etrafınıza? Ayıklamanız gereken bir bencil insan topluluğuna sahip misiniz? Belki de artık arınmalısınız yanlış hayatlardan.Çünkü siz kıyamasanız da onlar bir gün başka bir menfaat uğruna sizi harcayacaklar..
Bu yazıyı neden yazdım bilmiyorum aslında.Sadece bencil insanlardan bu aralar fazla muzdaribim.Bunun etkisi olabilir diye düşünmekteyim.Kısa ve gereksiz gördüm aslında ama yine de anlamlar ortada sanırım..
Ve  böyle insanların çoğaldığı bir dünyada ben gerçek aşkı bulduğum için ve gerçek dostluğu zamanında bulduğum için kendimi şanslı hissetmeliyim sanırım..
Doğru bir yolda doğru insanlarla yürümeniz dileğimle..
                                           


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*