1 Ocak 2013 Salı

yılın ilk günü dedikleri..

Yeni yıl zamazingosunu ben kutlamak istemedikçe hep kendimi bir toplantının efendime söyliyim bir eğlencenin içerisinde buluveriyorum.Bu yıl yine önceki yıllardan farkı olmadı.Geçen yıl otelde yer ayırtmışlardı apar topar hazırlanıp gitmiştik.Eğlenmedim diyemem aslında mutluydum sadece sanırım.Çünkü sevdiğim adamla olduğum her an özel ve güzeldi bizim için.Aşk işte :) Neyse ki bu yıl dışarı çıkma gibi bir derdimiz olmadı mutluyum.Sevmiyorum gürültüyü patırtıyı.Yaşlılığımı düşünemiyorum zaten şimdiden böyleyim.Biz normalde 31 Aralık günü iş bitene kadar çalışılacaktı ama ben gerçekten şanslı olduğuma inanıyorum.
Saat 18:30'da masalar düzenlendi,pasta geldi,içecekler falan.Saat 19:00'da pasta kesildi ve bingo ! 'İyi seneler arkadaşlar.Bilgisayarları kapatalım.' Bu heyecanla koştur koştur hazırlanırken kapıdan dışarı kendini ilk atan ben oldum :) Yılbaşı heyecanı değil bende ki sevdiceğimle daha sakin vakit geçirecek olmamız.Sevgilime süpriz yapmak için bol acınaklı bir mesaj gönderdim.Muhtemelen telefonda onu gördüğünde yıkıldı ki o da bana bol acılı bir mesaj attı.Kıyamam. Melo'yla Seher Abla bıraktı beni eve.Önce kendi evime gittim;duşumu alıp iş modundan çıktım, üstümü değiştirdim hafif bir makyaj,saçları da topladım ve hazırım.Koştur koştur çıktım akıllı ben taksi durağının numarasını unuttum.Ama diyorum ya o kadar şanslıyım ki yolda zınk dedi taksi geldi.Arkadan seslenen adamı duymazdan gelerek bindim taksiye. Kayınvalidem de toplanmıştık bu sene.Eve girdiğim gibi beni cezbeden yemekler oldu.Ama sonra iştahımı kaçıran bazı durumlardan dolayı uyumayı tercih ettim.Uyumadan önce biraz oyuna dahil olayım kafam dağılsın dedim.Sonra can sıkıntımın üzerine yorgunluğum bastırınca oyundan kalktım.Uzun süre ben uykulu duygusal modda takıldım,O ise tombalaya devam etti.Daha sonra tabi şirinlikler,uyandırma çabaları derken bu defa birlikte tabu'ya dahil olduk.Eğlenceli çekişmenin ardında galibiyet bizim takımındı :) Bütün gece piyango biletimi düşündüm.Büyük ikramiye çıksa ne yaparım diye.İstifamı veririm,sonra güzel bir alışverişe çıkarım,oradan da güzel bir kış tatiline.Ama mümkün olduğunca kafamı dinleyeceğim bir yere giderdim.Araba alırdım tabi.Çarpışan otoları gerçek hayata geçirirdim :) Neyse tabi bunların hiç birini yapamadım.Hala iş yerinde olduğuma göre piyangoma 3ün1i 'nin çıktığını söylememe gerek yok heralde.Aslında iki biletimde toplam 30tl vardı.Yani kısa günün karı diyebilirim :) Dayımın biletlerde de amorti varmış.Hiç yoktan iyidir dedim e bir de maaşımı henüz alamadığımdan çektiğim maddi sıkıntıya iyi geldi.
Umutlarımız kaldı 2014'e :) Bu yılda zengin olamamanın verdiği üzüntüyle koydum cüzdanıma biletleri.Sevgilim daha şanslıydı  onun tek bilete 30 çıktı ben ordan burdan birleştirdim.Bizim gönlümüz zengin be diye geçirdim içimden..
Onunla olmak her şeyin varlığından daha güzeldi.Allah'ım bana onu şanşım,mutluluğum olsun diye vermiş.Bazen deli gibi kızdırsa da birlikte olmaktan mutluyuz.Kavga gürültü,gülüş cümbüş,bazen duygusal bazen melankolik bazen mutluluktan bazen de başarısızlıktan akan gözyaşlarıyla,her şeyiyle sevgilimle birlikte bir seneyi daha geride bıraktık.Herkese sevdikleriyle nice güzel sağlıklı seneler nasip etsin Allah ve kimseye bir önceki günü aratmasın dilerim..
2013 herkese dilediği tüm güzellikleri getirir umarım.Gönlünüzdekiler sizinle olsun..Ve benim
Yeni yıldan tek dileğim bir daha ki seneye sevgilimle kendi evimizde uyuyarak girmek ..
Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*