29 Aralık 2012 Cumartesi

bir 'NOEL' saçmalığı daha.



Yılbaşı denilen şey çoğu kişi için sadece eğlence ama işe sadece eğlence boyutundan bakmamak gerekiyor bence.Bize özgü olmayan bir şey için insanlar bir çok para harcıyor,zaman harcıyor...Gereksiz!
Yabancılar bizimle dalga geçiyor kimsenin umurunda değil.

İşte yılbaşı denilen şey sadece bunlardan ibaret.Bol alkol tüketimi,bol eğlence ve bunlara bağlı olarak da sapkınlıklar.Bence insanlar artık her şeyleriyle ciddi ciddi batılaşıyor,yabancılara özeniyor.Ama nedense bana hiç cazip gelmiyor.Hayır kimsenin inancını sorgulamıyorum da yargılamıyorum da.Sadece kendi düşüncelerimi belirtiyorum.Sonuçta özgürüz hepimiz değil mi? 




Yemekler,içkiler,müzik,dans..Noel adı altında verilen hediyeler.Yok kırmızı don giymek uğur getirirmiş.Söyler misiniz kaç kişiye uğur getirdi? Bence keramet donda değil 'KADER'..Yaşanacağı,olacağı varsa bir şeyin zaten olur.Onun donla monla ne alakası olabilir Allah aşkına? Tamam hadi eğlencesindesin işin ama bence bu şekilde söyleyip kendini kandıran çok insan var..
Dindarlık yapmıyorum kesinlikle.Kimse kimsenin inancını yargılayamaz.Herkesin inancı da ibadeti de kendinedir.Ama bence insanlar bir şeyi yaparken gerçekten düşünmeli iyice..Bir kere bunları her zaman yapabilir insanlar.Özel olması gerekmiyor ki.Güzel sofralar mı? Her zaman kurulabilir,müzik mi? Her zaman dinlenip,söylenebilir.Hadi tamam alkol mü alıp eğlenmek istiyorsun? Tamam o da olur.Ama lütfen şu noel saçmalığına son verin.Canlar bu hristiyanların bayramı.Bizim değil bunu kabul edin.Bir blog da okudum éLLa Çiça adlı kullanıcı da benimle aynı fikir de sanırım :)
Düşünün,araştırın ve uygulayın..
Ve bence bu hadis herşeyi anlatıyor..
'kim başka bir millete benzerse o da onlardandır..'
İyi cumartesiler..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*