25 Eylül 2012 Salı

ben gezdim,ben çektim ve mutluluk bazen küçük detaylarda gizlidir..

Uzun zamandır taslak halinde biriktirdiğim yazılarımı bir anda paylaşmak beni biraz olsun rahatlatacak sanırım :) Fakat öncelikle İstanbul'u paylaşmak istiyorum.Aslında çok fazla alışamadığım İstanbul'la aramızda değişik bir enerji olduğunu fark ettim.Fotoğrafları büyük bir zevkle çektim.Bu sadece fotoğraf çekmeyi sevdiğimden kaynaklı bir enerji değildi.Belki de İstanbul'u bu aralar çoğalarak sevmemin sebebi sevdiğimin O'nda olmasıdır..
not.amatör çalışmalarımdır


























Mutluluk bazen küçük detaylarda gizlidir.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*