1 Ocak 2011 Cumartesi

Yine Yeni Bir Yıl

Bol atraksiyonlu bir yılı daha geride bıraktık.Fakat bu yılın benim için ayrı bir önemi var.2011'e sevgilim ve akrabalarıyla girdik.Akrabalarına kardeşi falan da dahil.Güzel bir geceydi.Hoş sohbet muhabbet güzel vakit geçirdim.Her ne kadar sevgilim benimle adam gibi oturmadıysa da güzeldi her şey..Yavaştan herkes uyku moduna giriyorken ben de bir şeyler karalayayım istedim.Ve yazıyorum.
Sevgilim şimdi kuzeniyle nette vurdulu kırdılı oyun oynayıp vakit geçirirken ben de bu postu yazıyorum..Kısadan bir şeyler..
2010 vakaasından sonra huzur dolu bir yıla girmenin verdiği mutluluğu tarif edemem.Heyecanımı hiç katmıyorum bile.Güzel bir ilişkim var ve yeni yıla onunla girdim.Bu arada ilk kez bir yıla sevgilimle giriyorum.Ailesinden bir kaç üyenin bulunması da cabası :) Kuruyemişler,yemeklerler,pastalar börekler çörekler eşittir bol kalori:) 2010 a berbat bir başlangıç yapsam da 2010 un ortalarında Allah'ım bana sevgilimi verdi.Sanırım en büyük şansım.Dilerim her şey hep bir önceki günden daha güzel olur,daha anlamlı olur.Sevdiğinizle geçirdiğiniz güzel bir gün bir ömre bedel derlermiş gerçekten de öyleymiş.Öğrendim.Bugünü her ayrıntısıyla anlatmak istiyorum fakat sanki bütün anları resetlemişler yerine sadece mutluluğu yerleştirmişler gibi.Mutluyum daha öte ne olabilir ki ? :)
2011den dileğim en güzel anıları bize getirmesi.Dilerim herkese önce sağlık sonra huzur ve tabi diğer tüm güzel şeyleri beraberinde getirir..
Şimdi sevgilimi öpüp koklayıp uyuma zamanı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*