18 Ağustos 2012 Cumartesi

uzak durulması gereken insan tip.vol8726525


Bugün farklı bir gün olacağını umaraktan ayağımı yarı yolda vuracağını bile bile giydim topukluları,güzelce sade bir makyaj tamamım..Kaplumbağadan daha yavaş bir şekilde tuttum ofisin yolunu.Nasılsa her durumda geç kalmıştım:) Masama geçtim,PCyi açıp maillerimi kontrol ettikten sonra blog a bir göz atayım dedim.Hava biraz kasvetli,güneş çıksam mı çıkmasam mı diye düşünüyor muhtemelen..Ben yine en sevdiğim kupamda kahvemi yudumlarken bir yandan yoldan geçen çeşit çeşit insanı gözlemliyorum,bir yandan da işleri kontrol ediyorum ve tabi ki kafamda milyon tane sorun..Sanıyorum ki bugün de diğer günlerden pek farklı olmayacak..Şu aralar yoğun bir şekilde insanların dengesizliklerine takmış durumdayım.Düşündükçe sinirleniyorum,sinirlendikçe soğuyorum..Artık öyle bir duruma gelmiş ki insanlar bedenlerini değil ruhlarını,kişiliklerini satıyorlar.Menfaatler,menfaatler,menfaatler..Birde tabi iki yüzlüler var ki onlar apayrı..Bu iki karakterdeki insanları toplasak bir adam eder mi?

Yakınen tanık olduğum bir çok durum söz konusu son zamanlarda.Buna bağlı olarak da hayatımda tanıdığımı sandığım ama aslında hiç tanıyamadığım kişilerin mevcut olduğu kanısına vardım.Kimi kendi egosunu tatmin etmek için herkese canım cicim,kimi para peşinde,para kimde en yakın onunla,kiminin arkadaşıyla arası açılır herkese o arkadaşı için yardırır,sonra iyi olur yanındakileri unutur sahte arkadaşlığına geri döner vs vs.. Karakter dendi mi o arada çok ince bir çizgi olduğunu unutmamak gerekiyor bence. Geçenlerde bir hikaye dinledim arkadaşımın kuzeninden.Şövalye ve kişilikle ilgili.Çok hoşuma gitti,çok da doğru geldi..Bir şövalyenin atı kişiliğidir,ata gem takılır ve dizginleri şövalye elinde tutar.Bunun anlamı atı frenlemek, doğru yere gitmesini veya bedenimizin doğru şeyler söylemesi için kontrol edilmesidir.Eyeri, yürekten emin olmayı ve şövalyeliğin yükümlülüğünü simgeler. çünkü eyer sayesinde şövalye atın üzerinde kendinden emin durur.Ya atı onu yönetir,ya da şövalye atını yönetir.sövalye birliğine kabul edilirken kişinin kıyafetleri beyaz ve kırmızıdır. beyaz saflığı; kırmızı ise ihtiyaç olduğunda akıtmaya hazır olduğu kanını ifade eder. giysisindeki kahverengi araçlar ise onun kaynağı ve son kaderi olan toprağı anlatırmış..Herkes kişiliğini yönetemez tıpkı herkesin şövalye olamadığı gibi.Eğer sen kişiliğini bulmazsan,onu yönetemezsen; kişiliğini,seni başkaları yönetir.Ne kadar doğru aslında değil mi? Bunları başaramayan insanlar çok.Böyle insanlar nedense kendilerini kapatmak için yanındakilerini ezme derdindedir.Sadece kendilerine değil,etrafındakilere de zarar verirler.Kanımca bilgisizliklerini egale etmeleri için bir nevi yöntemdir bu onlar için..siz siz olun boyle insanlardan uzak durun.sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen şimdi bana yorum yazıyorken ben bunalımda da olabilirim ya da hoppa hoppa üçyüzbeşyüz diye kendi kendime eğleniyor da olabilirim :)
Ama bana güzel yorumlarınızı bırakın.Benim için hepsi önemli..Olur da yorumunuz yayınlanmazsa mail ulaşmamış olabilir ya da fazla art niyet sezmiş olabilirim :) Şimdiden teşekkürlerimi sunar hepinizi öperim :*